Înregistrați-vă acum

Autentificare

Parolă pierdută

Ați pierdut parola? Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail. Veți primi un link prin e-mail, care va crea o nouă parolă.

Autentificare

Înregistrați-vă acum

Director de Articole

Director de Articole

Director de Articole (Advertoriale) – directoarele de articole pot fi un instrument foarte bun pentru obținerea de link-uri naturale către o pagină Web, un produs sau articol. Important de știut este faptul că nu toate aceste directoare de articole au autoritate mare.

La ora actuală, crearea directoarelor de articole a devenit extrem de popular printre webmasteri, astfel încât, eficiența lor a scăzut.

Spre deosebire de zilele în care directoarele pentru articole au fost puține și foarte importante, marea majoritate a directoarelor de articole de astăzi reprezintă o pierdere de timp, deoarece au un trafic minim, o moderare proastă și nu au autoritate. Deci, nu sunt bune pentru SEO.

În loc să pierdeți timpul prezentând articolele pe directoarele de articole care nu vă vor face nici un bine, asigurați-vă că vă concentrați pe site-urile care au potențial de a vă răsplăti eforturile. Este foarte bine să testați un director de articole înainte să vă pierdeți timpul. Iată cum arată un director de articole în care puteți avea încredere și putem spune că sunt destule directoare de articole care au asemenea autoritate.

Autoritate Domeniu

Domain Authority

Autoritatea numelui de domeniu (DA), este un scor al clasamentului pentru motoarele de căutare dezvoltat de Moz, care prezice autoritatea numelui de domeniu pe paginile cu rezultatele organice ale motoarelor de căutare (SERPs). Un scor pentru Domain Authority variază de la unu la 100. Scorurile mai mari, corespund unei capacități mai mari de a se clasifica în rezultatele organice.

Autoritatea numelui de domeniu se calculează prin evaluarea mai multor factori, inclusiv prin legarea domeniilor rădăcină și a numărului de linkuri totale, într-un singur scor DA. Acest scor poate fi folosit atunci când se compară site-uri web sau se urmărește „puterea de clasificare” a unui site în timp.

Puteți vizualiza DA-ul unui site utilizând MozBar (o extensie Chrome gratuită), Link Explorer (un instrument de analiză a backlinkului), secțiunea Analiza SERP a Explorer-ului de cuvinte cheie și zeci de alte instrumente SEO, pe care le puteți găsi online.

Page Authority

Page Authority (PA) este un scor dezvoltat tot de Moz, care prezice câtă autoritate are o pagină dintr-un anumit website, pe paginile cu rezultatele organice ale motoarelor de căutare (SERP). Scorurile de autorizare a paginilor variază tot de la unu la 100, cu scoruri mai mari pentru paginile cu autoritate mai mare.

Page Authority se bazează pe date din indexul MOZ și sunt luați în calcul zeci de factori. Ca și Autoritatea numelui de domeniu, utilizează un model de învățare pentru a identifica algoritmul care se corelează cel mai bine cu clasamentele pe mii de rezultate pe care le anticipează, apoi se produc scoruri „Page Authority” utilizând acel calcul specific.

Cu ceva timp în urmă, MOZ, a modificat algoritmul de clasificare DA și PA. Din această cauză, foarte multe website-uri cu link-uri SPAM, au scăzut.

Despre Trust Flow și Citation Flow

Pe măsură ce puterea PageRank-ului devine mai mică, contează măsurătorile de flux. Google acordă o mare importanță măsurătorilor precum autoritatea domeniului, fluxul de încredere sau fluxul de citare ca un factor de clasificare. Aceste date sunt destul de greu de măsurat, de aceea software-ul a fost dezvoltat de companii precum Moz sau Majestic, care sunt destul de bune în analizarea legăturilor.

Cu Trust Flow sau Citation Flow, este mai ușor pentru Google să clasifice un site în funcție de calitatea, autoritatea sau încrederea acestuia. Să vedem care este diferența dintre fluxul de citare al lui Majestic și fluxul de încredere și cum interacționează.

Ce este Citation Flow?

Citation Flow este o marcă comercială metrică înregistrată de Majestic, care se referă la popularitatea unui link într-un site fără a lua în considerare calitatea acestor link-uri. Exemplul perfect pot fi site-urile pentru adulți. Ele au un Citation Flow foarte înalt, dar aceste legături nu sunt adesea calitative. Un site web cu multe linkuri care indică acest lucru va fi influent și va avea un flux de citare bun.

Este bine de știut că dacă crește fluxul de încredere, atunci Citation Flow ar trebui să crească. Cu toate acestea, dacă crește Citation Flow, nu există nici o dovadă că Trust Flow va crește și el. Deci, dacă un site cu Citation Flow, de mare valoare indică site-ul Dvs., fluxul Dvs., de citare ar trebui să primească un impuls. Dacă site-urile web cu un Citation Flow, ridicat dar cu o legătură scăzută a Trust Flow, trimite legături către site-ul Dvs., aceastea vor afecta în mod negativ website-ul Dvs.

Ce este Trust Flow?

Trust Flow este o marcă înregistrată tot de Majestic, care analizează cât de sigur este un site prin măsurarea calității acestuia. Calitatea este evidențiată prin datele esențiale ale acestei valori. Dacă o legătură către site-ul Dvs., este autoritară și calitativă, atunci fluxul de încredere va crește. Un flux de încredere bun este mai greu de obținut decât un flux de citare și astfel fluxul de citare va fi întotdeauna mai mare decât fluxul Trust. Nici o dată contrariul, deoarece există o mulțime de legături, dar nu toate sunt relevante.

În plus, chiar dacă dezvoltați o strategie de link-uri calitativă, există întotdeauna directoare sau alte tipuri de backlink-uri, care nu sunt foarte calitative. În paralel, se pare că există o corelație directă între fluxul de încredere și traficul organic.

Într-adevăr, dacă un site are un flux ridicat de încredere, atunci înseamnă că are o mulțime de backlink-uri calitative, iar Google recompensează backlink-urile calitative. De fapt, veți fi clasat mai sus în rezultatele organice.

Despre Link Building


Urmați-mă

Lasa un comentariu

Suma 37+8 ( 45 )