Înregistrați-vă acum

Autentificare

Parolă pierdută

Ați pierdut parola? Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail. Veți primi un link prin e-mail, care va crea o nouă parolă.

Autentificare

Înregistrați-vă acum

Dovada de livrare, tehnologia ajunge și în confirmarea livrării comenzilor

Dovada de livrare, tehnologia ajunge și în confirmarea livrării comenzilor

Dovada de livrare, tehnologia ajunge și în confirmarea livrării comenzilor. Parte vitală a procesului de vânzare și a aprovizionării. Să descoperim mai multe despre transformările prin care trece dovada de livrare în articolul de blog.

Ce este dovada de livrare?

Dovada livrării este o formă de chitanță de livrare care confirmă că un destinatar a primit bunurile corecte. Această chitanță sau notă de confirmare este utilizată atunci când un destinatar dorește să returneze un articol sau să depună o cerere de daune.

În cea mai simplă formă șoferul va colecta o semnătură de la destinatar, cu data și ora de primire a coletului. Dovada livrării va include în mod ideal și adresa destinatarului și o descriere a coletului sau a mărfurilor.

De ce contează dovada de livrare?

Dovada este o parte vitală atât a procesului de vânzare, cât și a asigurării funcționării lanțului de aprovizionare. De asemenea, este direct conectată la generarea de venituri.

Atunci când un articol părăsește un magazin, o afacere sau un depozit, dovada livrării e cea care asigură răspunderea între expeditori și destinatari.

Prin monitorizarea lanțului fizic de custodie al produselor, dovada livrării:

  • asigură că destinatarul potrivit primește un articol de la expeditorul potrivit;
  • poate identifica unde și când apare o eroare în cazul unei livrări ratate sau a unei daune;
  • ajută la soluționarea litigiilor împotriva cererilor de expediere, în special în tranzacțiile de comerț electronic.

În mod obișnuit un șofer sau un curier prezintă un document de livrare pentru a fi aprobat de destinatari. Cu această semnătură toate articolele de expediere așteptate sunt prezente și nedeteriorate.

Dovada oferă vânzătorilor documentația necesară pentru a verifica îndeplinirea comenzii și exactitatea facturii.

Ce se schimbă cu dovada și de ce?

Conceptul de „semnați aici” nu vine cu nimic nou. Procesul dovezii de livrare datează din anii 1800 când avizul de recepție era utilizat pe scară largă pentru a asigura livrarea documentelor juridice și financiare importante.

Dar valoarea dovezii de azi depășește cu mult colectarea semnăturilor.

Datorită creșterii comerțului electronic mondial, volumul livrărilor continuă să crească. Doar în SUA rapoarte indică faptul că peste 11% din transporturile anuale sunt pierdute, deteriorate sau livrate greșit.

Necesitatea înlocuirii sau rambursării unui articol nu este unicul cost al unei companii.

Consumatorii de astăzi se așteaptă la o experiență de livrare ușoară, accesibilă și de calitate. O experiență de livrare pozitivă îi motivează pe consumatori să cumpere din nou de la același comerciant.

Dacă există o problemă de expediere este posibil ca majoritatea să apeleze la un concurent și să le spună prietenilor despre experiența negativă.

Dovada livrării ajută la eliminarea acestor lacune.

În aceste condiții, starea unui pachet e în conformitate cu așteptările destinatarului. Simplifică procesul de facturare și poate proteja o companie de reclamații nefondate.

Dovada electronică mărește și mai mult aceste beneficii. Utilizarea unei soluții digitale îi va ajuta pe comercianții cu amănuntul să răspundă cererii crescânde a consumatorilor.

În același timp se amplifică productivitatea, rentabilitatea și experiența clienților.

Există dezavantaje în procesul de dovedire a livrării?

Dovada livrării a evoluat, susținând livrări solide pentru transportator și expeditor. Acestea fiind spuse, dovada tradițională de livrare pe hârtie are limitele sale.

O dovadă pe suport de hârtie a livrării:

  • mizează pe procese manuale cu spațiu suficient pentru erori;
  • implică sarcini repetitive, care consumă timp și care pot reduce eficiența șoferului;
  • îngreunează adaptarea funcțiilor de livrare la un anumit transport sau la un anumit destinatar;
  • limitează comunicarea precisă în timp real cu destinatarul.

Aceste constrângeri adaugă riscuri proceselor de livrare ale unei companii, amenințând potențialul de profit.

De aceea, dovezile electronice sau digitale ale livrării câștigă teren în toate industriile. Prin digitalizarea proceselor, expeditorii folosesc automatizarea pentru a susține rezultate mai bune.

În ceea ce privește experiența destinatarului, beneficiile sunt la fel de importante. De la o mai bună implicare la mai puține greșeli în informațiile de livrare, satisfacția destinatarului e inclusă în software prin design.

Ce este dovada electronică a livrării?

Dovada electronică a livrării ajută la depășirea acestor provocări. Expeditorii primesc un număr de urmărire pentru a monitoriza ruta unui pachet și livrarea cu succes.

Când șoferul sau curierul ajunge la adresa de livrare, destinatarul semnează pentru articol, digital.

Această soluție digitală elimină nevoia de chitanțe pe suport de hârtie, încurajând fluxuri de lucru mai simplificate. Clientul primește o copie a dovezii de livrare în timp real (în general prin e-mail sau SMS/mesaj text).

În acest mod se sporește transparența și comunicarea în îndeplinirea fiecărei comenzi.

Dovada de livrare: avantaje

Dovezile pe hârtie nu sunt create pentru a ține pasul cu cererea actuală de livrări. Cu o eficiență îmbunătățită oferită de sistemele digitale, companiile câștigă funcții de care au nevoie pentru această piață în creștere.

Avantajele instrumentelor se extind pe parcursul proceselor de livrare, oferind o experiență fără erori în punctele de contact ale comenzii.

1. Reduce sau elimină documentele

Dovada pe hârtie a erorilor de livrare nu frustrează doar destinatarul; frustrează șoferul și transportatorul și se poate traduce rapid în pierderi de venituri.

O semnătură poate păta; o chitanță pe suport de hârtie se poate deteriora sau pierde. Semnătura electronică schimbă toate acestea. Cu software-ul de dovadă a livrării, un transportator sau comerciant poate „dovedi” procesul de livrare.

2. Optimizează fluxurile de lucru și productivitatea

O sursă de documente fizice „umflă” procesele interne. Dovezile electronice ușurează semnificativ povara. Variantele electronice cu 4 moduri alimentează o eficiență mai bună a backend-ului:

  1. înlocuiește necesitatea introducerii manuale a datelor;
  2. transmite digital și automat informații între sisteme, sporind productivitatea facturării;
  3. automatizează comunicarea cu clienții după cum este necesar, ca în cazul notificărilor prealabile;
  4. îmbunătățește eficiența șoferului, reducând timpul petrecut la fiecare comandă.

Un sistem complet sprijină gestionarea totală a flotei. Permite transportatorului să digitalizeze și să automatizeze procese precum expedierea și optimizarea rutelor.

De exemplu, software-ul potrivit pentru gestionarea flotei ia în considerare o gamă largă de factori. În acest mod se poate determina cea mai strategică gestionare a livrării.

3. Dovada de livrare acceptă vizibilitatea informațiilor în timp real

Prin organizarea tuturor detaliilor de livrare într-un singur sistem central, nu se simplifică doar păstrarea sarcinilor interne. De asemenea, se transmit toate aceste informații în timp real acolo unde este nevoie de ele.

Înseamnă că transportatorul, comerciantul sau firma de transport pot revizui imediat datele despre clienți. Astfel, se pot genera facturi, rezolva reclamații, trimite comenzi de înlocuire și reprograma livrări după cum e necesar.

Șoferii au acces la detaliile complete și actualizate de care au nevoie pentru a finaliza o livrare. Acest lucru ajută la asigurarea acurateței în fiecare îndeplinire a comenzii.

Inclusiv în ceea ce privește orice modificare recentă sau instrucțiune specială de livrare.

4. Îmbunătățește experiența de livrare

Consumatorii au la dispoziție o gamă largă de opțiuni de cumpărare. În acest mod se generează un ciclu de așteptări din ce în ce mai mari. Companiile care oferă o experiență fiabilă și personalizată sunt cele care câștigă.

Sistemele electronice de dovadă a plății oferă servicii cheie pentru păstrarea clienților. Sunt foarte personalizabile în funcție de nevoile specifice ale companiei, clienților săi, industriei, tipurilor de livrare și multe altele.

De exemplu, un transportator poate crește angajamentul cu fiecare expeditor și destinatar cu notificări personalizate de expediere, urmărire și comunicare post-livrare.

Un sistem digital poate îmbunătăți gestionarea oricăror modificări de comandă sau de livrare, rezolvând proactiv problemele potențiale ale clienților.

Pe backend, dovada electronică sau digitală vă permite să simplificați rezolvarea problemelor cu acces instantaneu al echipei de asistență la toate detaliile destinatarului.

Mărfurile sunt deteriorate la sosire? Șoferul poate utiliza aplicația spre a modifica automat comanda. Destinatarul va semna doar pentru articolele rămase și o rambursare se reflectă instantaneu în cont.

În ce privește articolul deteriorat, cele mai bune aplicații supraveghează și gestionarea inventarului. Astfel, pachetul relevant se va întoarce către magazin sau centrul de distribuție.

5. Îmbunătățește eficiența operațională și a șoferului

Dovezile digitale ale sistemelor de livrare depășesc provocările care pot reduce și precizia livrării, cum ar fi:

  • modificări aduse detaliilor clienților care apar după o achiziție;
  • eroare a conducătorului auto, de la detalii de livrare imprecise la scriere de mână ilizibilă;
  • disputele despre deteriorarea coletelor sau completitudinea comenzii.

Instrumentele „armează” șoferii cu cele mai actualizate detalii, reducând volumul de muncă. Software-ul potrivit automatizează cerințele privind dovada livrării.

Astfel, șoferii vor putea colecta ceea ce au nevoie, păstrând în același timp procesele cât mai eficiente și transparente posibil. Captează intervale de timp, coordonate GPS și fotografii ale articolelor pe măsură ce sunt livrate.

În acest mod se îmbunătățește trasabilitatea expedierii pentru a reduce probabilitatea erorilor.

6. Încurajează stabilirea și monitorizarea obiectivelor bazate pe date

Cu toate informațiile de livrare, un sistem electronic sau digital de dovadă a livrării sprijină în mod direct creșterea unei companii.

Echipele pot utiliza acest set de date pentru a optimiza operațiunile. Se pot analiza indicatorii cheie de performanță pentru a se identifica problemele și oportunitățile deopotrivă.

Acest lucru poate contribui la îmbunătățirea performanței operatorului de-a lungul ciclului de livrare, valorificând informațiile pentru a informa o varietate de procese:

  • modificarea rutelor de livrare;
  • gestionarea programului șoferului și a pauzelor;
  • unificarea fluxurilor de lucru între departamente, depozite și șoferi;
  • adaptarea operațiunilor la nevoile individuale ale clienților;
  • acomodarea perioadelor cu cerere mare de livrare, asigurând în același timp coerența;
  • îmbunătățirea gestionării stocurilor.

Cum se utilizează dovada de livrare electronică?

Software-ul electronic sau digital de livrare poate fi utilizat pentru a oferi o eficiență mai mare a conducătorului auto, servicii la nivel înalt și o creștere a afacerii, susținând:

  1. sarcini zilnice mai simple, de la procese pas cu pas pentru șoferi la mai puține acte interne;
  2. vizibilitate în timp real, care ajută la gestionarea proactivă a așteptărilor;
  3. comunicare îmbunătățită cu actualizări automate, notificări și ePOD post-livrare;
  4. facturare mai ușoară și mai rapidă cu o acuratețe totală, limitând riscul financiar.

Personalizarea platformei permite o aliniere operațională perfectă cu nevoile specifice ale industriei sau companiei. Aceasta include funcționalitatea care permite unei persoane să își aleagă termenul de livrare înainte de plată.

Sau cea care permite destinatarului să își planifice singur expedierea atunci când îi convine.

Putem avea funcționalitatea ce expediază automat livrări de-a lungul celui mai optim traseu și care reduce blocajele prin monitorizarea șoferilor, a activității depozitului și a locațiilor destinatarilor.

Cu acest sistem, companiile mențin o productivitate mai mare într-o gamă completă de procese de livrare. În plus, funcționează pentru extinderea capacității vânzătorului de a furniza servicii precum:

1. Livrare fără contact

Fie că este vorba de probleme de sănătate sau de programele la locul de muncă, procesul de semnare manuală este un punct major pentru destinatar și șofer.

Dovada de livrare electronică acceptă livrarea fără contact, permițând șoferilor să îndeplinească așteptările clienților fără contactul față în față.

2. Ridicare la locație

Cu procesele digitale, echipele de preluare pot scana articolele pe măsură ce este pregătită o listă de comenzi ale clienților.

Când clientul ajunge, un asociat își validează ID-ul comenzii și colectează o dovadă digitală a livrării. În acest mod se confirmă că toate articolele cumpărate ajung în vehiculul clientului.

3. Livrare mai bună a alimentelor

Sistemul digital susține industria de livrare a produselor alimentare care se află în creștere rapidă. Dovada de livrare digitală permite cumpărătorilor să urmărească ciclul transportului produselor de la magazin la consumator.

De asemenea, ajută la monitorizarea lanțului de frig. Această funcționalitate ajută la asigurarea calității articolelor proaspete și refrigerate. Acestea sunt transportate în vehicule de livrare fără control al temperaturii.

4. Returnări simplificate, restricții și înlocuiri

Dovada electronică a livrării creează încredere pentru expeditor și destinatar. Cu potențialul său de personalizare, îmbunătățește și eficiența între procese (modificările comenzilor și returnările).

De exemplu, o aplicație permite comercianților să ofere înlocuitori pentru articolele din stoc pe care clienții le pot accepta sau respinge automat în timpul livrării.

În cazul în care clientul refuză o înlocuire, platforma procesează fluxul de respingere. Astfel, articolele se pot întoarce fără probleme în magazin. De asemenea, un client poate refuza un articol deteriorat la livrare, semnând doar pentru partea pe care o acceptă.

În mod similar, se permite monitorizarea articolelor restricționate în funcție de vârstă, cum ar fi comenzile de alcool sau țigări. Se va putea iniția o returnare automată a comenzii dacă vârsta unui client nu poate fi verificată.

Lanțul de custodie digital al sistemului asigură faptul că produsele ajung la destinația dorită. Conturile clienților sunt creditate cu exactitate pentru a reflecta orice respingeri, înlocuiri și returnări.

Măriți operațiunile comerciale cu dovada de livrare electronică

Dovezile digitale ale sistemelor de livrare ajută la reducerea lacunelor din procesul de livrare. Dar beneficiile acestei tehnologii depășesc securitatea pe care o oferă dovada electronică de livrare.

Prin înlocuirea unui proces manual ineficient, funcțiile software-ului susțin o productivitate operațională mai bună și o satisfacție mai ridicată a clienților.

De la planificarea optimă a rutei până la urmărirea datelor în timp real, un transportator își poate extinde resursele asigurând în același timp așteptările clienților.

Acest lucru se datorează faptului că flexibilitatea sa nu se aplică doar ultimului kilometru al livrării. Crește eficiența pe tot parcursul ciclului expedierii pentru îndeplinirea comenzilor.

E ușor să integrați software-ul electronic pentru dovada livrării în fluxul de lucru. Sistemul acceptă o personalizare vastă, deci nu este nevoie să actualizați procesele. Pentru servicii de advertoriale nu uitați să intrați în contact cu noi!

Despre Link Building


Urmați-mă

Lasa un comentariu

Suma 37+8 ( 45 )