Înregistrați-vă acum

Autentificare

Parolă pierdută

Ați pierdut parola? Vă rugăm să introduceți adresa de e-mail. Veți primi un link prin e-mail, care va crea o nouă parolă.

Autentificare

Înregistrați-vă acum

Modalități de a găsi oportunități pentru o afacere de export

Modalități de a găsi oportunități pentru o afacere de export

Modalități de a găsi oportunități pentru o afacere de export, pentru o firmă de transport. Atunci când te implicit într-o afacere de import-export, va trebui să alegi oportunitățiile pe parcurs. Acordarea atenției la procesul de tranzacționare este foarte importantă pentru o companie de export.

Există multe modalități de a dezvolta tranzacțiile unei companii de transport national de marfă sau transport international de marfă, care implică cheltuirea a mai mult sau mai putine fonduri și resurse.

Chiar și cu îndrumări bune, durează ceva timp până veți reuși să intrați pe o piață cu produsele perfecte. În rândurile următoare veți regăsi cateva metode de a identifica unele din cele mai bune posibilități de export.

1. Verificarea statisticilor de export-import

În fiecare an, statisticile sunt expuse online pe site-urile diferitor autorități guvernamentale având posibilitatea de a le studia.

Asigurați-vă că statisticile afișate privind exporturile și importurile sunt cel puțin din ultimii cinci ani. Acest lucru vă ajută să aveți în vedere schimbările care pot aparea pe piață de la un an la altul.

Când vine vorba de statistici comerciale privind exportul, veți găsi informații valoroase precum tipul de mărfuri care sunt cel mai exportate dar și cantitatea vândută în fiecare an. Acest lucru vă ajută să vă adaptați afacerea la tendințe.

Dacă aveți o afacere mică sau la început, ar putea fi necesar să vă familiarizați cu aceste statistici. Dacă aveți un department special de cercetare, lucrurile vor merge mult mai ușor.

Puteți avea surpriza plăcută de a constata că deja exportați cele mai populare produse. În acest caz, oportunitatea este în mâinile dumneavoastră și vă puteti dezvolta afacerea în mod semnificativ profitând de această constatare.

Urmărirea noutăților economice vă va ajuta, de asemenea, să vă faceți o idee mult mai bună despre exporturi. Majoritatea țărilor își bazează economiile pe afacerile de import-export.

2. Alegeți țara de destinație cu înțelepciune

Țara în care decideți să faceți export este o alegerea foarte importantă pentru afacere atunci când sunteți la început de drum. Puteți alege o țară care are nevoie de mărfuri pe care le puteți transporta cu ușurință.

Când transportați mărfuri într-o țară africană spre exemplu, veți fi încântat să vă dați seama că există o mulțime de oportunități.

Țările africane importă totul, de la orez și alte alimenta la produse tehnologice și farmaceutice. Ceea ce trebuie să faceți este să găsiți cea mai bună potrivire între posibilitățile dumneavoastră și necesitățiile țării.

De asemenea, puteți lua în calcul tipul de industrii pe care le are țara și unde ar putea folosi un ajutor. De obicei, o țară nu va importa o mulțime de bunuri pe care le exportă de exemplu.

Așadar, dacă găsiți o țară care este faimoasă pentru exportul unui anumit produs (ca de exemplu o țară africană faimoasă pentru exportul de cacao), s-ar putea să nu doriți să luați în considerare acest aspect și să importați același produs în țara respectivă.

Această greșală poate fi făcută cu ușurință de către începători în procesul de import-export. Cu trecerea timpului și acumularea de experiență veți învăța să evitați asemenea situații. Intrarea pe o nouă piață este o idee potrivită de a începe să vă îmbunătățiți afacerea.

3. Rămâi activ online

Înainte de a începe să vă faceți cunoscută prezența, trebuie să vă constituiți site-ul și creeați brandul. Asigurați-vă că aveți un logo și un slogan care să vă reprezinte afacerea dar să fie în același timp atractiv.

Acesta va atrage clienții și vă va crește încrederea în ochii importatorilor care vor deveni principalii parteneri.

După ce veți avea site-ul dumneavoastră, va fi nevoie de o companie SEO. Aceasta va ajuta clienții să ajungă la dumneavoastră mult mai ușor prin diferite motoare de căutare.

Încercați să rămâneți în legătură cu potențialii importatori de pe piețele în care doriți să intrați. Spuneți-le ofertele dumneavoastră și fiți dispus să negociați. Dacă vă mențineți flexibil la nevoile lor, creșteți șansa de a colabora.

Investirea într-un departament IT care să asigure prezența online este o investiție de calitate. Acest lucru va crește calitatea serviciilor oferite pe termen lung.

4. Discutați cu experți

Puteți face de unu singur cercetările și strategiile de export pe termen lung. Consultarea unui expert vă poate ajuta să luați legătura cu importatorii și să identificați noi oportunități pentru afacerea dumneavoastră.

Expertul vă va ghida în dezvoltarea afacerii și să accesați mai ușor noi piețe. De asemenea, vă pot ajuta să vă adaptați afacerea la noile cerințe ale pieței. Vă va ajuta să înțelegeți cum funcționează piața și cum puteți atinge succesul.

Asigurați-vă că sunteți conștient de produsele dumneavoastră și de calitatea acestora. De asemenea, aveți prețurile stabilite înainte de a începe să analizați oportunitățiile de publicitate.

După ce furnizați aceste informații experților, vă puteți aștepta la cea mai bună îndrumare și cel mai bun feedback.

5. Evaluați-vă șansele

Secretul succesului rămâne în capacitatea dumneavoastră de a evalua schimbările care apar în activitatea de import-export.

Înainte de a exporta un produs nou într-o anumită țară, asigurați-vă că există o cerere mare pentru produsele importate pe piața acelei țări.

Atât pentru activitatea de transport național de marfă cât și transport internațional de marfă,trebuie să țineți cont de cererea produselor și de ofertele deja existente.

6. Aveți un plan

Înainte de a începe orice investiție este important să aveți un plan. Va trebui să luați în considerare mai multe aspect atunci când vă pregătiți planul precum idei de marketing, dezavantaje sau avantaje transportatori, logistică, sisteme de monitorizare camioane, studierea cererii și a ofertei.

Va trebui să acordați atenție atât mărfurilor de import, cât și export deoarece sunt în strânsă legătură.

Pentru a face un plan pentru exportul unui produs atunci trebuie să faceți un plan și pentru importul acestuia.

Va trebui să țineți cont de metoda de expediere a mărfurilor mai ales atunci când doriți să exportați cantități mari de produse. Un sistem de monitorizare camioane bine pus la punct va facilita expedierea mărfurilor într-un timp optim.

De ce ar trebui să exportați bunurile în țări noi

Dacă vă întrebați care sunt beneficiile acestui proces, trebuie să aflați că motivele sunt multe. În primul rând, veți obține un nivel financiar cu totul nou.

În al doilea rând, marca dumneavoastră va fi cunoascută la o scară mult mai largă, acest aspect fiind foarte important pentru afacerea dumneavoastră.

Nu în ultimul rând, veți avea posibilitatea de a vă dedica noilor afaceri de import-export.

De asemenea, puteți începe o relație de import-export cu o anumită țară. Acest aspect vă permite să importați anumite marfuri din țara respectivă în timp ce exportați altele.

Informarea continua, studierea pieței pe care acționați, menținerea prezenței în spatial online și cautarea de noi modalități de dezvoltare vă vor asigura o afacere de success!

Despre Link Building


Urmați-mă

Lasa un comentariu

Suma 37+8 ( 45 )